У статті представлено результати аналізу наукової літератури з проблеми формування навички письма у дітей з
нейротиповим розвитком і розладами аутичного спектра (РАС). Схарактеризовано основні труднощі в оволодінні письмом дітьми з РАС. Доводиться, що для ефективного оволодіння графічними навичками дітьми з РАС необхідно в навчальний процес впровадити багаторівневу діагностично-розвивальну модель з урахуванням особливостей розвитку їх психічних функцій і недостатньо сформованої потреби в оволодінні навичками письма.
В статье представлены результаты анализа научной литературы по проблеме формирвания навыков
письма у детей с нейротипичным развитием и расстройствами аутичного спектра (РАС). Дана характеристика основных
трудностей в овладении письмом детьми с РАС. Доказывается, что для эффективного овладения графическими навыками
детьми с РАС необходимо внедрить в процесс обучения многоуровневую диагностико- развивающую модель с учетом
особенностей развития их психических функций и недостаточно сформированной потребности в овладении навыками письма.
The article presents the results of the scientific literature analysis of the problem of formation of the handwriting skills to the children with neurotypical development and autism spectrum disorder (ASD). The main difficulties in mastery of the handwriting by the children with ASD are defined. It is proved that for the effective mastery of the graphic skills by the children with ASD it is necessary to introduce a multi- level diagnostic development model taking into consideration the peculiarities of the development of their mental functions and underdeveloped necessity for the handwriting mastery.