DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 31 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16688
Title: Проблема раннього запобігання труднощам в оволодінні графічними навичками дітьми з РАС
Authors: Аль-Мраят, О. Б.
Keywords: розлади аутичного спектра
писемне мовлення
графічні навички
запобігання труднощам
діагностично-розвивальна модель
расстройства аутичного спектра
письменная речь
графические навыки
предупреждение трудностей
диагностико- развивающая модель
autism spectrum disorder
written language
graphic skills
prevention of the difficulties
diagnostic development model
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Аль-Мраят, О. Б. Проблема раннього запобігання труднощам в оволодінні графічними навичками дітьми з РАС / О. Б. Аль-Мраят // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 31 - С. 5-9.
Abstract: У статті представлено результати аналізу наукової літератури з проблеми формування навички письма у дітей з нейротиповим розвитком і розладами аутичного спектра (РАС). Схарактеризовано основні труднощі в оволодінні письмом дітьми з РАС. Доводиться, що для ефективного оволодіння графічними навичками дітьми з РАС необхідно в навчальний процес впровадити багаторівневу діагностично-розвивальну модель з урахуванням особливостей розвитку їх психічних функцій і недостатньо сформованої потреби в оволодінні навичками письма.
В статье представлены результаты анализа научной литературы по проблеме формирвания навыков письма у детей с нейротипичным развитием и расстройствами аутичного спектра (РАС). Дана характеристика основных трудностей в овладении письмом детьми с РАС. Доказывается, что для эффективного овладения графическими навыками детьми с РАС необходимо внедрить в процесс обучения многоуровневую диагностико- развивающую модель с учетом особенностей развития их психических функций и недостаточно сформированной потребности в овладении навыками письма.
The article presents the results of the scientific literature analysis of the problem of formation of the handwriting skills to the children with neurotypical development and autism spectrum disorder (ASD). The main difficulties in mastery of the handwriting by the children with ASD are defined. It is proved that for the effective mastery of the graphic skills by the children with ASD it is necessary to introduce a multi- level diagnostic development model taking into consideration the peculiarities of the development of their mental functions and underdeveloped necessity for the handwriting mastery.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16688
Appears in Collections:Випуск 31

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Al-Mrayat.pdf437.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.