У статті проаналізовані роботи сучасних українських учених-компаративістів. Розглянуті
їх визначення предмету і цілей порівняльної педагогіки як науки і навчальної дисципліни, її зв’язок з
іншими науками, методи порівняльно-педагогічних досліджень, періодизація світової
педагогічною компаративістіки, а також етапи становлення вітчизняної порівняльно-педагогічної науки.
В статье проанализированы работы современных украинских ученых-компаративистов.
Рассмотрены их определения предмета и целей сравнительной педагогики как науки и учебной
дисциплины, ее связь с другими науками, методы сравнительно-педагогических исследований,
периодизация мировой педагогической компаративистики, а также этапы становления
отечественной сравнительно-педагогической науки.
In article works of modern Ukrainian scientists-comparativists are analysed. Their definitions of a
subject and the purposes of comparative pedagogics as science and a subject matter, its communication
with other sciences, methods of rather-pedagogical researches, a periodization world pedagogica
comparativists, and also stages of formation of a domestic rather-pedagogical science are considered.