DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 35 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16637
Title: Зміст та структура порівняльної педагогіки як науки на сучасному етапі розвитку суспільства
Authors: Лісковацька, Х. М.
Keywords: порівняльна педагогіка
компаративістіка
методи порівняльно-педагогічних досліджень
періодизація
сравнительная педагогика
компаративистика
методы сравнительно-педагогических исследований
периодизация
comparative pedagogics
comparativistscs
methods of rather-pedagogical researches
periodization
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лісковацька, Х. М. Зміст та структура порівняльної педагогіки як науки на сучасному етапі розвитку суспільства / Х. М. Лісковацька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 103-109.
Abstract: У статті проаналізовані роботи сучасних українських учених-компаративістів. Розглянуті їх визначення предмету і цілей порівняльної педагогіки як науки і навчальної дисципліни, її зв’язок з іншими науками, методи порівняльно-педагогічних досліджень, періодизація світової педагогічною компаративістіки, а також етапи становлення вітчизняної порівняльно-педагогічної науки.
В статье проанализированы работы современных украинских ученых-компаративистов. Рассмотрены их определения предмета и целей сравнительной педагогики как науки и учебной дисциплины, ее связь с другими науками, методы сравнительно-педагогических исследований, периодизация мировой педагогической компаративистики, а также этапы становления отечественной сравнительно-педагогической науки.
In article works of modern Ukrainian scientists-comparativists are analysed. Their definitions of a subject and the purposes of comparative pedagogics as science and a subject matter, its communication with other sciences, methods of rather-pedagogical researches, a periodization world pedagogica comparativists, and also stages of formation of a domestic rather-pedagogical science are considered.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16637
Appears in Collections:Випуск 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liskovatskaja.pdf3.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.