Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарасун, В. В.
dc.date.accessioned 2017-11-09T12:57:51Z
dc.date.available 2017-11-09T12:57:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Тарасун, В. В. Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації / В. В. Тарасун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 95-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16419
dc.description.abstract У статті на рівні сучасної загальної і спеціальної психолого-педагогічної і психолінгвістичної науки висвітлені питання психології формування писемного мовлення у дітей. Визначено етапи і структурні компоненти авторської моделі процесу породження писемного висловлювання: І етап – мотиваційний, ІІ – етап внутрішнього плану (внутрішнього програмування) побудови писемного висловлювання; ІІІ – перехідний план висловлювання; ІV – зовнішній план висловлювання; V – перехідний: від внутрішнього мовлення до писемного мовлення, VІ – письмо як комунікація. Розроблена модель пропонується як підґрунтя для створення системи завдань для запобігання і корекції порушень письма. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject писемне мовлення ua
dc.subject модель процесу породження ua
dc.subject етапи ua
dc.subject структурні компоненти ua
dc.subject.classification 159.922.7 ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу