ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Эгути, М. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-03T13:52:51Z | |
dc.date.available | 2017-11-03T13:52:51Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Эгути, М. Актуальные проблемы и задачи обучения японцев русскому языку с учетом японской лингвокультурологической специфики / М. Эгути // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 238-243. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16336 | |
dc.description.abstract | Методику і програму навчання іноземним мовам необхідно розглядати з урахуванням національно-культурологічної специфіки. З цієї точки зору японськими лінгвістами пропонуються новий підхід і методика викладання іноземних мов. Як приклади автором представлено досвід спільного уроку для японських русистів і російських японістів. | ua |
dc.description.abstract | Методику и программу обучения иностранным языкам необходимо рассматривать с учетом национально-культурологической специфики. С этой точки зрения японскими лингвистами предлагаются новый подход и методика преподавания ИЯ. В качестве примеров автором представлен опыт совместного урока для японских русистов и русских японистов. | ua |
dc.description.abstract | There is a raising necessity to include cultural aspects in the research on the foreign language teaching methodology and curriculum structure. As one of the examples I would like to demonstrate in this study is an example of a Russian language class with two kinds of participants: Japanese students of Russian and advanced Russian students of Japanese. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П.Драгоманова | ua |
dc.subject | Японія | ua |
dc.subject | лінгвокультурні простір | ua |
dc.subject | комунікативна компетентність | ua |
dc.subject | кооперативне навчання | ua |
dc.subject | міжкультурне спілкування | ua |
dc.subject | Япония | ua |
dc.subject | лингвокультурное пространство | ua |
dc.subject | коммуникативная компетентность | ua |
dc.subject | кооперативное обучение | ua |
dc.subject | межкультурное общение | ua |
dc.subject | Japan | ua |
dc.subject | lingvo-cultural space | ua |
dc.subject | communicational confidence | ua |
dc.subject | cooperative learning | ua |
dc.subject | cross cultural communication | ua |
dc.title | Актуальные проблемы и задачи обучения японцев русскому языку с учетом японской лингвокультурологической специфики | ua |
dc.title.alternative | Актуальні проблеми і завдання навчання японців російській мові з урахуванням японської лінгвокультурологічною специфіки | ua |
dc.type | Article | ua |