Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Лингводидактический дискурс преподавателя неродного языка в традиционных и альтернативных методах обучения

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харитонова, О. В.
dc.date.accessioned 2017-11-03T13:26:13Z
dc.date.available 2017-11-03T13:26:13Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Харитонова, О. В. Лингводидактический дискурс преподавателя неродного языка в традиционных и альтернативных методах обучения / О. В. Харитонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 225-229. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16319
dc.description.abstract В статье говорится о различных методах обучения неродному языку: суггестопедическом методе активизации резервных возможностей личностей и коллектива, методе общины, современном варианте натурального метода, устном (ситуативном) методе, методе коммуникативных заданий и др. Несмотря на то, что лингводидактический дискурс преподавателя иностранного языка в каждом из этих методов занимает свое особое место, очевидно, что он является для учащихся образцом иноязычной речи, средством коммуникации на уроке, средством обучения и своеобразным учебным материалом. ua
dc.description.abstract В статті мова йдеться про різні методи навчання нерідній мові: суггестопедичний метод активізації резервних можливостей особистостей та колективу, метод громади, сучасний варіант натурального методу, усний (ситуативний) метод, метод комунікативних завдань та ін. Не дивлячись на те, що лінгводидактичний дискурс викладача іноземної мови в кожному з цих методів займає своє особливе місце, очевидно, що він є, для тих хто навчається, зразком іншомовної мови, засобом комунікації на уроці, засобом навчання та своєрідним учбовим матеріалом. ua
dc.description.abstract The article refers to the various methods of training foreign language: suggestopedics the method of activation reserve possibilities of the individuals and the collective, the community, the modern version of the natural method, oral (situation) method, the method of communicative tasks, etc. In spite of the fact that lingvodidaktics discourse teacher of foreign language in each of these methods has its special place, it is obvious that he is for students sample language speech, means of communication in the classroom, learning tool and a kind of educational material. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дискурс ua
dc.subject лингводидактический дискурс ua
dc.subject коммуникативная культура ua
dc.subject суггестопедический метод ua
dc.subject метод общины ua
dc.subject натуральный метод ua
dc.subject ситуативный метод ua
dc.subject метод коммуникативного задания ua
dc.subject дискурс ua
dc.subject лінгводидактичний дискурс ua
dc.subject коммунікативна культура ua
dc.subject суггестопедичний метод ua
dc.subject метод громади ua
dc.subject натуральний метод ua
dc.subject ситуативний метод ua
dc.subject метод коммунікативного завдання ua
dc.subject Discourse ua
dc.subject lingvodidaktics a discourse ua
dc.subject сommunicative culture ua
dc.subject sugestopedics method ua
dc.subject a community method ua
dc.subject a natural method ua
dc.subject a situational method ua
dc.subject a method of the communicative task ua
dc.title Лингводидактический дискурс преподавателя неродного языка в традиционных и альтернативных методах обучения ua
dc.title.alternative Лінгводидактичний дискурс викладача нерідної мови в традиційних та альтернативних методах навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу