ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тютюнник, В. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T13:53:42Z | |
dc.date.available | 2017-11-02T13:53:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Тютюнник, В. Ю. Актуальність застосування "інтегрованих уроків" на заняттях з іноземної мови / В. Ю. Тютюнник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 210-214. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16282 | |
dc.description.abstract | Мета даної статті - короткий огляд основних тенденцій та проблем, пов'язаних із застосуванням інноваційних форм навчання, інтегрованого уроку, зокрема, при вивченні іноземних мов за фахом у сучасній вищій технічній школі, в світлі інтеграції нашої держави у Європейський та світовий простір. | ua |
dc.description.abstract | Цель данной статьи – короткий обзор основных тенденций и проблем, связанных с использованием инновационных форм обучения, в частности интегрированного урока, при изучении иностранных языков по специальности в современной высшей технической школе, в свете интеграции нашей державы в европейскую и мировую сферу образования. | ua |
dc.description.abstract | The purpose of this article is a short survey of the main tendencies and problems connected with turning to account the innovative forms of teaching, integrated lesson, in particular, while studying the foreign languages for special purposes in the modern technical higher school, in the light of our country integration to the European and World educational area | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | процеси глобалізації | ua |
dc.subject | мобільність | ua |
dc.subject | викладання іноземних мов | ua |
dc.subject | форми навчання | ua |
dc.subject | нетрадиційні уроки | ua |
dc.subject | інтегрований урок | ua |
dc.subject | між предметні зв’язки | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | позитивна мотивація | ua |
dc.subject | процессы глобализации | ua |
dc.subject | мобильность | ua |
dc.subject | преподавание иностранных языков | ua |
dc.subject | формы обучения | ua |
dc.subject | нетрадиционные формы обучения | ua |
dc.subject | интегрированный урок | ua |
dc.subject | межпредметные связи | ua |
dc.subject | интеграция | ua |
dc.subject | позитивная мотивация globalization processes | ua |
dc.subject | mobility | ua |
dc.subject | foreign languages teaching | ua |
dc.subject | teaching forms | ua |
dc.subject | non-traditional lesson | ua |
dc.subject | integrated lesson | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject | positive motivation | ua |
dc.title | Актуальність застосування "інтегрованих уроків" на заняттях з іноземної мови | ua |
dc.type | Article | ua |