Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація "читацьких реакцій" учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дем'яненко, О. О.
dc.date.accessioned 2017-11-01T14:00:55Z
dc.date.available 2017-11-01T14:00:55Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Дем'яненко О. О. Активізація "читацьких реакцій" учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір / О. О. Дем'яненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 64-68. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16203
dc.description.abstract Проблема розвитку читацьких інтересів і здібностей розглядається в широкому соціально- культурному контексті. Описані й проаналізовані найбільш ефективні методичні засоби активізації читацького сприйняття учнів у процесі вивчення світової літератури в школі. ua
dc.description.abstract Проблема развития читательских интересов и способностей рассматривается в широком социально-культурном контексте. Описаны и проанализированы наиболее эффективные методические способы активизации читательского восприятия учеников в процессе изучения школьного курса мировой литературы. ua
dc.description.abstract The problem of developing of the readers’ interests and abilities are examined in a wide sociocultural context. The most effective methodical facilities of the students’ reader perception activating in the process of the world literature learning during school period are described and analyzed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учень-читач ua
dc.subject “читацькі реакції” ua
dc.subject читацьке сприйняття ua
dc.subject “повторне читання” ua
dc.subject візуалізація художнього образу в літературі ua
dc.subject ученик-читатель ua
dc.subject “читательские реакции” ua
dc.subject читательское восприятие ua
dc.subject “повторное чтение” ua
dc.subject визуализация художественного образа в литературе ua
dc.subject student-reader ua
dc.subject “reader reactions” ua
dc.subject reader perception ua
dc.subject “repeated reading” ua
dc.subject visualization of the image in literature ua
dc.title Активізація "читацьких реакцій" учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу