Навчання української або російської мови як іноземної має комплексний характер. Воно
передбачає систему відомостей про мовні засоби української мови й систему завдань на їх
осмислення, активізацію й закріплення; систему завдань зі взаємозв'язаного навчання усім видам
мовленнєвої діяльності з урахуванням запрограмованого рівня вмінь і навичок; текстовий
матеріал з навчально-професійної і соціально-культурної сфер для вивчального,
ознайомлювального та змішаного аудиторного читання, а також ілюстрації.
Обучение украинскому или русскому языку как иностранного имеет комплексный характер.
Оно предусматривает систему сведений о языковых средствах украинского языка и систему
заданий на их осмысление, активизацию и закрепление, систему заданий по взаимосвязанному
обучению всем видам речевой деятельности с учетом запрограммированного уровня умений и
навыков; текстовый материал по учебно-профессиональной и социально-культурной сфере для
изучающего, ознакомительного и смешанного аудиторного чтения, а также иллюстрации.
Study of Ukrainian or Russian as a foreign language is complex. It provides system information
about language means of Ukrainian language and system of tasks on their comprehension intensification
and consolidation; interconnected system problems with studying all types of speech activities in view of
the programmed level of abilities and skills, the text material on educational and professional, social and
cultural spheres for vyvchalnoho, trial and auditorium combined reading and illustrations.