Аналізуються стратегії інтенсифікації процесу вивчення іноземних мов в закладах
освіти, зокрема, завдяки впровадженню інформаційних технологій; автор розвиває думку
про те, що комп‘ютерно-інформаційні ресурси в умовах системної індивідуалізації навчання іноземній мові дозволяють якісно змінити навчальну індивідуальну діяльність студента та процес контролю його якості збоку викладача, що забезпечує ефективне і гнучке
управління навчальним процесом.
Анализируются стратегии интенсификации процесса изучения иностранных языков в учреждениях
образования, в частности, благодаря внедрению информационных технологий; автор развивает мысль
о том, что компьютерно-информационные ресурсы в условиях системной индивидуализации обучения иностранному языку позволяют качественно изменить учебную индивидуальную деятельность студента и процесс контроля его качества со стороны преподавателя, обеспечивает эффективное и гибкое
управления учебным процессом.
The strategies of intensification of the process of studying foreign languages in institutions are analyzed
education, in particular, through the introduction of information technology; the author develops an opinion
that computer-information resources in the conditions of systemic individualization of foreign language learning allow to change qualitatively the educational individual activity of the student and the process of controlling its quality from the side of the teacher, which provides an effective and flexible
management of the learning process.