DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 08. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15814
Title: Сучасні мовні технології в стратегії інтесифікації комунікативного процесу в галузі освіти
Authors: Малишева, О.
Бабій, С.
Keywords: людина
освіта
культура
человек
образование
культура
human
education
culture
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Малишева О. Сучасні мовні технології в стратегії інтесифікації комунікативного процесу в галузі освіти / О. Малишева, С. Бабій // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 6. – C. 149-156.
Abstract: Аналізуються стратегії інтенсифікації процесу вивчення іноземних мов в закладах освіти, зокрема, завдяки впровадженню інформаційних технологій; автор розвиває думку про те, що комп‘ютерно-інформаційні ресурси в умовах системної індивідуалізації навчання іноземній мові дозволяють якісно змінити навчальну індивідуальну діяльність студента та процес контролю його якості збоку викладача, що забезпечує ефективне і гнучке управління навчальним процесом.
Анализируются стратегии интенсификации процесса изучения иностранных языков в учреждениях образования, в частности, благодаря внедрению информационных технологий; автор развивает мысль о том, что компьютерно-информационные ресурсы в условиях системной индивидуализации обучения иностранному языку позволяют качественно изменить учебную индивидуальную деятельность студента и процесс контроля его качества со стороны преподавателя, обеспечивает эффективное и гибкое управления учебным процессом.
The strategies of intensification of the process of studying foreign languages in institutions are analyzed education, in particular, through the introduction of information technology; the author develops an opinion that computer-information resources in the conditions of systemic individualization of foreign language learning allow to change qualitatively the educational individual activity of the student and the process of controlling its quality from the side of the teacher, which provides an effective and flexible management of the learning process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15814
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malysheva_Babiy.pdf449.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.