У статті висвітлено лінгводидактичні основи організації самостійної роботи
студентів нефілологічних спеціальностей у процесі вивчення лексикології і фразеології
української мови з урахуванням особливостей освітньо-виховного процесу сучасного
педагогічного вишу. З актуальних наукових позицій висвітлено шляхи організації
самостійної роботи майбутніх педагогів з української мови (за професійним
спрямуванням).
В статье освещены лингводидактические основы организации самостоятельной
работы будущих учителей нефилологических специальностей в процессе изучения
лексикологии и фразеологии украинского языка с учетом особенностей образовательно-
воспитательного процесса современного педагогического вуза. С актуальных научных
позиций освещены пути организации самостоятельной работы будущих педагогов по
украинскому языку (по профессиональному направлению).
The article deals with the lingua-didactic foundations of organization of students‘
independent work (students of non-philological specialty) during the process of studying
Lexicology and Phraseology of Ukrainian language considering peculiarities of educational
process at modern high educational establishment. Basing on the positions of actual scientific
groundings there are delighted ways of organization of independent work (in Ukrainian language
of professional direction) of future pedagogues.