DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 08. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15800
Title: Лінгводидактичні основи організації самостійної роботи студентів нефілологічних спеціальностей у процесі засвоєння лексикології і фразеології української мови
Authors: Греб, М. М.
Keywords: самостійна робота
майбутні вчителі
самостоятельная работа
будущие учителя
independent work
future teachers
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Греб М. М. Лінгводидактичні основи організації самостійної роботи студентів нефілологічних спеціальностей у процесі засвоєння лексикології і фразеології української мови / М. М. Греб // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 8 : Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 6. – C. 56-62.
Abstract: У статті висвітлено лінгводидактичні основи організації самостійної роботи студентів нефілологічних спеціальностей у процесі вивчення лексикології і фразеології української мови з урахуванням особливостей освітньо-виховного процесу сучасного педагогічного вишу. З актуальних наукових позицій висвітлено шляхи організації самостійної роботи майбутніх педагогів з української мови (за професійним спрямуванням).
В статье освещены лингводидактические основы организации самостоятельной работы будущих учителей нефилологических специальностей в процессе изучения лексикологии и фразеологии украинского языка с учетом особенностей образовательно- воспитательного процесса современного педагогического вуза. С актуальных научных позиций освещены пути организации самостоятельной работы будущих педагогов по украинскому языку (по профессиональному направлению).
The article deals with the lingua-didactic foundations of organization of students‘ independent work (students of non-philological specialty) during the process of studying Lexicology and Phraseology of Ukrainian language considering peculiarities of educational process at modern high educational establishment. Basing on the positions of actual scientific groundings there are delighted ways of organization of independent work (in Ukrainian language of professional direction) of future pedagogues.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15800
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hreb.pdf446.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.