У статті розглядаються орієнтири й засади удосконалення змісту професійної
загальнопедагогічної підготовки вчителя щодо інтеграції у Європейський освітній простір.
Зазначені основні тенденції у сфері освіти України. Аналізуються критерії вибору можливих
варіантів загальної стратегії трансформації системи освіти. Визначено сутність педагогіки як
навчального предмета у змісті загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. У статті
зроблений аналіз співвідношення моделі вчителя та моделі підготовки вчителя у сучасній системі
освіти.
В статье рассматриваются ориентиры и принципы совершенствования содержания
профессиональной общепедагогической подготовки учителя по интеграции в Европейское
образовательное пространство. Указаны основные тенденции в сфере образования Украины.
Анализируются критерии выбора возможных вариантов общей стратегии трансформации
системы образования. Определена сущность педагогики как учебного предмета в содержании
общепедагогической подготовки будущих учителей. В статье сделан анализ соотношения модели
учителя и модели подготовки учителя в современной системе образования.
The article considers reference points and principles of general improvement of content of
professional preparation of teacher for integration into the European educational space. Mentioned basic
tendencies in the education sector Ukraine. Are analyzed the selection criteria possible variants of
overall strategy of transformation of the education system. Determines the essence of pedagogics as a
school subject in the content of general and pedagogical training of future teachers. The article is an
analysis of teacher the ratio of models and models of training teachers in modern education.