Стаття присвячена вивченню особливостей застосування жанрово-базованого підходу до
формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничого профілю в
університетах США. У роботі визначено основні теоретичні засади жанрово-базованого підходу
до комунікативної підготовки студентів у американській педагогіці; розглянуто практичні
аспекти застосування цього підходу до дисциплінарно-академічної комунікативної підготовки
студентів природничих спеціальностей у ВНЗ США; проаналізовано можливості запозичення та
адаптації американського досвіду на ґрунті вищої освіти України.
Статья посвящена изучению особенностей использования жанрового подхода к
формированию академической коммуникативной компетенции у студентов естественных наук в
университетах США. В работе определены основные теоретические принципы жанрового
подхода к коммуникативной подготовке студентов в американской педагогике; рассмотрены
практические аспекты дисциплинарно-академической коммуникативной подготовки студентов
естественных специальностей в ВУЗах США; проанализированы возможности заимствования и
адаптации американского опыта на почве высшего образования Украины.
The paper focuses on the application of the genre approach to the development of academic
communicative competence in the US university students majoring in sciences. Basic theoretical
principles underlying the genre approach to teaching communication in American pedagogy are defined.
Various practical aspects of the genre approach application in the US higher education are regarded.
The possibilities of adapting American universities’ experience for Ukrainian higher educational
environment are discussed.