У статті розглянуті мета, зміст, основні завдання та форми організації навчання основам геометрії майбутніх вчителів математики в умовах особистісно орієнтованого навчання з урахуванням навчальних можливостей студентів. Запропонована система навчання основам геометрії з використанням модульної технології та рейтингового оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу.
В статье рассмотрены цель, содержание, основные задачи и формы организации обучения основам геометрии будущих учителей математики в условиях личностно ориентированного обучения с учётом учебных возможностей студентов. Предложена система обучения основам геометрии с использованием модульной технологии и рейтингового оценивания качества усвоения учебного материала.
The article examines the aim, substance, key tasks and ways of organization of studying the foundations of geometry by future mathematics teachers under conditions of individually oriented education with due account of students’ studying capacities. The authors propose a system of studying foundations of geometry with application of module-based technology and rating method of assessing the quality of knowledge mastering by students.