У статті наведено приклади використання дидактичних ігор при вивченні медичної та біологічної фізики у ВМНЗ. Автор розкриває питання часу проведення ігор, рівня складності завдань, кількості учасників, ролі викладача та студентів при підготовці до ігор, впливу дидактичних ігор на мотивацію майбутніх лікарів до вивчення медичної та біологічної фізики та на формування їхніх професійних компетенцій, професійної етики.
В статье приведены примеры использования дидактических игр при изучении медицинской и биологической физики в ВМУЗ. Автор раскрывает вопросы времени проведения игр, уровня сложности заданий, количества участников, роли преподавателя и студентов при подготовке к играм, влияния дидактических игр на мотивацию будущих врачей к изучению медицинской и биологической физики и на формирование их профессиональных компетенций, профессиональной этики.
The article presents examples of the use of didactic games during the studying medical and biological physics in higher medical educational institution. Author reveals issues such as time of games, complexity of tasks, number of participants, the role of teacher and students in preparation for the games, game’s impact on the motivation of future doctors to studying medical and biological physics and on the formation of their professional competence, professional ethics.