DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 8 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15452
Title: Роль і місце дидактичних ігор у процесі вивчення медичної та біологічної фізики
Authors: Пудова, С. С.
Keywords: дидактичні ігри
медична та біологічна фізика
дидактические игры
медицинская и биологическая физика
didactic games
medical and biological physics
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пудова, С. С. Роль і місце дидактичних ігор у процесі вивчення медичної та біологічної фізики / С. С. Пудова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8 : Ювілейний випуск з нагоди 80-річчя з дня народження доктора педагогічних наук, професора З. І. Слєпкань. – С. 103-108.
Abstract: У статті наведено приклади використання дидактичних ігор при вивченні медичної та біологічної фізики у ВМНЗ. Автор розкриває питання часу проведення ігор, рівня складності завдань, кількості учасників, ролі викладача та студентів при підготовці до ігор, впливу дидактичних ігор на мотивацію майбутніх лікарів до вивчення медичної та біологічної фізики та на формування їхніх професійних компетенцій, професійної етики.
В статье приведены примеры использования дидактических игр при изучении медицинской и биологической физики в ВМУЗ. Автор раскрывает вопросы времени проведения игр, уровня сложности заданий, количества участников, роли преподавателя и студентов при подготовке к играм, влияния дидактических игр на мотивацию будущих врачей к изучению медицинской и биологической физики и на формирование их профессиональных компетенций, профессиональной этики.
The article presents examples of the use of didactic games during the studying medical and biological physics in higher medical educational institution. Author reveals issues such as time of games, complexity of tasks, number of participants, the role of teacher and students in preparation for the games, game’s impact on the motivation of future doctors to studying medical and biological physics and on the formation of their professional competence, professional ethics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15452
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pudova.pdf315.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.