Автор розглядає театралізовану діяльність як засіб лексичного розвитку дошкільників. Виявляє особливості організації театралізованої діяльності дошкільників. Підкреслює, що організація театралізованої діяльності проводилася з такими напрямами: бесіди про театр; організацію системи музично-театралізованих ігор: визначення системи ігор-вправ, спрямованих на розвиток виразності мови і рухів дітей.
Автор рассматривает театрализованную деятельность как средство лексического развития дошкольников. Выявляет особенности организации театрализованной деятельности дошкольников. Подчеркивает, что организация театрализованной деятельности проводилась по таким направлениям: беседы о театре; организацию системы музыкально-театрализованных игр; определение системы игр-упражнений, направленных на развитие выразительности речи и движений детей.
The author considers the theatricalized activity as tool of lexical development of under-fives. Exposes the features of organization of the theatricalized activity of under-fives. Underlines that the organization of the theatricalized activity was conducted to such directions: conversations about theater; organization of the system of the musical-theatricalized games; decision of the system of the games-exercises directed on development of expressiveness of speech and motions of children.