ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чепурченко, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2017-06-27T10:18:29Z | |
dc.date.available | 2017-06-27T10:18:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Чепурченко О. В. Аналіз стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Чепурченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 232-235 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14823 | |
dc.description.abstract | У статті зроблено аналіз загального стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів Луганської області: охарактеризовано вибірку учасників експерименту: освіта, стаж роботи, мотиви їх професійної діяльності, ступінь задоволеності обраною професією тощо; визначено й проаналізовано їх професійні потреби й запити, найбільш ефективні форми розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти. | ua |
dc.description.abstract | В статье сделан анализ общего состояния развития профессионализма шк ольных библиотекарей Луганской области: охарактеризована выборка участников эксперимента: образование, стаж работы, мотивы профессиональной деятельности, степень удовлетворенности выбранной профессией и т. д.; определены и проанализированы их профессиональные потребности и запросы, наиболее эффективные формы развития профессионализма школьных библиотекарей в системе последипломного педагогического образования. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the overall condition of the professionalism of school librarians Luhansk region is characterized sample of participants of the experiment: education, work experience, motives of professional activity, the degree of satisfaction of their chosen profession and so on; identified and analyzed their professional needs and requests, the most efficient forms of professional development of school librarians in the system of postgraduate pedagogical education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійний розвиток | ua |
dc.subject | міжкурсовий період | ua |
dc.subject | профессиональное развитие | ua |
dc.subject | межкурсовой период | ua |
dc.subject | professional development | ua |
dc.subject | intercourse period of active forms of learning | ua |
dc.subject.classification | 37.013.83 | ua |
dc.title | Аналіз стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти | ua |
dc.type | Article | ua |