У статті зроблено аналіз загального стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів
Луганської області: охарактеризовано вибірку учасників експерименту: освіта, стаж роботи, мотиви їх
професійної діяльності, ступінь задоволеності обраною професією тощо; визначено й проаналізовано їх
професійні потреби й запити, найбільш ефективні форми розвитку професіоналізму шкільних
бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти.
В статье сделан анализ общего состояния развития профессионализма шк ольных библиотекарей
Луганской области: охарактеризована выборка участников эксперимента: образование, стаж работы,
мотивы профессиональной деятельности, степень удовлетворенности выбранной профессией и т. д.;
определены и проанализированы их профессиональные потребности и запросы, наиболее эффективные
формы развития профессионализма школьных библиотекарей в системе последипломного
педагогического образования.
The article analyzes the overall condition of the professionalism of school librarians Luhansk region is
characterized sample of participants of the experiment: education, work experience, motives of professional activity,
the degree of satisfaction of their chosen profession and so on; identified and analyzed their professional needs and
requests, the most efficient forms of professional development of school librarians in the system of postgraduate
pedagogical education.