ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романова, Г. М. | |
dc.date.accessioned | 2017-06-21T12:04:45Z | |
dc.date.available | 2017-06-21T12:04:45Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Романова Г. М. Методологічні основи організації підготовки викладачів до проектування навчальних технологій / Г. М. Романова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 168-171 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14752 | |
dc.description.abstract | У статті визначено наукові засади підготовки викладачів до проектування навчальних технологій. Обгрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності викладача бути активним суб’єктом проектувальної діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших. | ua |
dc.description.abstract | В статье определены научные основы подготовки преподавателей к проектированию учебных технологий. Обоснован субъектно-продуктивный подход как самый благоприятный с точки зрения развития способности преподавателя быть активным субъектом проектировочной деятельности, осознавать свою ответственность за процесс и результат обучения других. | ua |
dc.description.abstract | In the article are certain scientific bases of preparation of teachers to planning of educational technologies. Subject-productive approach is grounded as most favourable from point of development of ability of teacher to be the active subject of a design activity, to realize the responsibility for a process and teaching result other. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | викладач | ua |
dc.subject | навчальна технологія | ua |
dc.subject | проектування | ua |
dc.subject | підхід | ua |
dc.subject | преподаватель | ua |
dc.subject | проектирование | ua |
dc.subject | учебная технология | ua |
dc.subject | подход | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | design | ua |
dc.subject | educational technology | ua |
dc.subject | approach | ua |
dc.subject.classification | 378.147 : 33 – 051 | ua |
dc.title | Методологічні основи організації підготовки викладачів до проектування навчальних технологій | ua |
dc.type | Article | ua |