Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Пропедевтична славістична підготовка майбутнього вчителя у вимірах полікультурної компетентності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семеног, О. М.
dc.date.accessioned 2017-06-13T10:02:52Z
dc.date.available 2017-06-13T10:02:52Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Семеног О. М. Пропедевтична славістична підготовка майбутнього вчителя у вимірах полікультурної компетентності / О. М. Семеног // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 193-198 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14603
dc.description.abstract У статті проаналізовано ключові моменти вивчення історико-лінгвістичних дисциплін у вищому педагогічному навчальному закладі, не лише в плані засвоєння структури і функціонування мови в синхронії і діахронії, а й в аспекті формування ціннісного ставлення до мови як феномена культури і фактора збереження етнічної єдності народу. Автором представлено зміст, форми і методи опанування курсу "Вступ до слов'янської філології" крізь призму формування полікультурної компетентності майбутнього вчителя. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы ключевые моменты изучения историко-лингвистических дисциплин в высшем педагогическом учебном заведении, не только в плане усвоения структуры и функционирования языка в синхронии и диахронии, но и в аспекте формирования ценностного отношения к языку как феномена культуры и фактора сохранения этнического единства народа. Автором представлено содержание, формы и методы освоения курса «Введение в славянскую филологию» сквозь призму формирования поликультурной компетентности учителя. ua
dc.description.abstract The paper analyzes the key points of the study of historical and linguistic disciplines in higher educational institution, not only in terms of learning the structure and function of language in synchrony and diachrony, but in the aspect of the formation of the valuable relationship to language as a cultural phenomenon and to preserving the ethnic unity of the people. The author is the content, forms and methods of the course "Introduction to Slavic Philology" through the prism of the formation of multicultural competence of the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчитель ua
dc.subject історико-лінгвістичні дисципліни ua
dc.subject полікультурна компетентність ua
dc.subject учитель ua
dc.subject историко-лингвистические дисциплины ua
dc.subject поликультурное компетентность ua
dc.subject teacher ua
dc.subject historical and linguistic discipline ua
dc.subject multicultural competence ua
dc.subject.classification 37.091.12.011.3 -051: 005.336.2: 316.72 ua
dc.title Пропедевтична славістична підготовка майбутнього вчителя у вимірах полікультурної компетентності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу