У статті розглядається процес організації навчання іншомовної професійної текстової діяльності
студентів іноземців. Проаналізовано поняття «текстова діяльність» і «текстова компетентність».
Описуються види текстової діяльності, етапи роботи над текстом і умови формування умінь, пов'язаних із
здійсненням текстової діяльності.
В статье рассматривается процесс организации обучения иноязычной профессиональной текстовой
деятельности студентов иностранцев. Проанализированы понятия «текстовая деятельность» и
«текстовая компетентность». Описываются виды текстовой деятельности, этапы работы над текстом
и условия формирования умений, связанных с осуществлением текстовой деятельности.
The article discusses the organization of learning a foreign professional textual activity of foreign students. The
key notions ―text activity‖ and ―text competency‖ are analyzed. Types of texts, different stages of work on the text and
the conditions for skill formation while working on the text are outlined.