Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психолого-педагогічний аспект готовності вчителя-словесника до запровадження риторизованих технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Нищета, В. А.
dc.date.accessioned 2017-06-06T10:46:20Z
dc.date.available 2017-06-06T10:46:20Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Нищета В. А. Психолого-педагогічний аспект готовності вчителя-словесника до запровадження риторизованих технологій / В. А. Нищета // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 154-158 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14469
dc.description.abstract У статті розглядається проблема запровадження в шкільній мовній освіті риторизованих технологій. Досліджений психолого-педагогічний аспект готовності вчителя-словесника до формування у школярів риторичних умінь і риторичної компетентності. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема внедрения в школьное языковое образование риторизированных технологий. Исследован психолого-педагогический аспект готовности учителя-словесника к формированию у школьников риторических умений и риторической компетентности. ua
dc.description.abstract The problem of inculcation to school language education of rhetorized technologies is considered in the article. There have been researched the psychological and pedagogical aspect of language-teacher's readiness to forming at pupils rhetorical skills and rhetorical competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject готовність учителя-словесника ua
dc.subject риторизації ua
dc.subject риторизовані технології ua
dc.subject готовность учителя-словесника ua
dc.subject риторизация ua
dc.subject риторизированные технологии ua
dc.subject language-teacher's readiness ua
dc.subject rhetorization ua
dc.subject rhetorized technologies ua
dc.subject.classification [373.5.16:811.161.2]:808.5 ua
dc.title Психолого-педагогічний аспект готовності вчителя-словесника до запровадження риторизованих технологій ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics