ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Нищета, В. А. | |
dc.date.accessioned | 2017-06-06T10:46:20Z | |
dc.date.available | 2017-06-06T10:46:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Нищета В. А. Психолого-педагогічний аспект готовності вчителя-словесника до запровадження риторизованих технологій / В. А. Нищета // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 154-158 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14469 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема запровадження в шкільній мовній освіті риторизованих технологій. Досліджений психолого-педагогічний аспект готовності вчителя-словесника до формування у школярів риторичних умінь і риторичної компетентності. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема внедрения в школьное языковое образование риторизированных технологий. Исследован психолого-педагогический аспект готовности учителя-словесника к формированию у школьников риторических умений и риторической компетентности. | ua |
dc.description.abstract | The problem of inculcation to school language education of rhetorized technologies is considered in the article. There have been researched the psychological and pedagogical aspect of language-teacher's readiness to forming at pupils rhetorical skills and rhetorical competence. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | готовність учителя-словесника | ua |
dc.subject | риторизації | ua |
dc.subject | риторизовані технології | ua |
dc.subject | готовность учителя-словесника | ua |
dc.subject | риторизация | ua |
dc.subject | риторизированные технологии | ua |
dc.subject | language-teacher's readiness | ua |
dc.subject | rhetorization | ua |
dc.subject | rhetorized technologies | ua |
dc.subject.classification | [373.5.16:811.161.2]:808.5 | ua |
dc.title | Психолого-педагогічний аспект готовності вчителя-словесника до запровадження риторизованих технологій | ua |
dc.type | Article | ua |