У статті розглянуто лінгводидактичні умови навчання учнів текстової діяльності на уроках
української мови; описано погляди відомих лінгвістів, педагогів щодо суттєвих характерних ознак тексту;
подано методичні рекомендації використання різних текстів лінгвістичної спрямованості з метою
вдосконалення мовної, мовленнєвої, комунікативної компетентностей школярів.
В статье рассмотрены лингводидактические условия обучения учащихся текстовой деятельности
на уроках украинского языка, описаны взгляды известных лингвистов, педагогов о существенных
отличительных признаках текста; представлены методические рекомендации использования различных
текстов лингвистической направленности с целью совершенствования языковой, речевой,
коммуникативной компетенций школьников.
In article lingvodidaktichesky conditions of training of pupils of text activity at Ukrainian lessons are considered,
views of known linguists, teachers about essential distinctive signs of the text are described; methodical recommendations of use of various texts of a linguistic orientation for the purpose of improvement of language, speech,
communicative competences of school students are submitted.