Стаття присвячена проблемі формування мовнокомунікативної компетенції у майбутніх вчителів
української мови. В основу її покладено розгляд актуального питання лінгвоперсонології: мовної особистості,
структури (мовна спроможність, мовна свідомість і мовленнєва компетенція), типів мовної особистості та
параметрів їх виділення. Здійснена спроба окреслити українську елітарну мовну особистість на прикладі
поетичної мовотворчості видатного поета Андрія Малишка.
Статья посвящена проблеме формирования коммуникативно-языковой компетентности у будущих
учителей украинского языка. В основе – рассмотрение актуального вопроса линвоперсонологии: языковой
личности, еѐ структуры (языковая заданность, языковое сознание, речевая компетенция), типов языковой
личности и параметров их очертания. Осуществлена попытка представить украинскую элитарную
языковую личность на примере поэтического творчества известного поэта Андрея Малышка.
The article studies the formation of communicative competence of future teachers of Ukrainian. It deals with a
topical problem of the theory of linguistic personality, namely, linguistic identity, its structure (linguistic ability, language
consciousness and linguistic competence) and types as well as the parameters of their selection. The article also
attempts at outlining the Ukrainian elite linguistic identity exemplified by the poetic linguistic creativity of the outstanding
poet Andriy Malishko.