У статті розглянуто проблему формування технологічної компетентності майбутнього вчителя-словесника та шляхи її розв’язання в контексті лінгвометодичної підготовки. Обґрунтовано доцільність
уведення в процес навчально-професійної діяльності студентів-філологів спеціального курсу "Перспективні
технології навчання в шкільному курсі української мови".
В статье рассматривается проблема формирования технологической компетентности будущего
учителя-словесника и пути ее решения в контексте лингвометодической подготовки. Обосновано
целесообразность введения в процесс учебно-профессиональной деятельности студентов-филологов
специального курса "Перспективные технологии обучения в школьном курсе украинского языка".
The article focuses on proving problem of the forming technological competence of future teachers philologists
and ways to solve it in the context of linguistics’ methodical training. The article substantiates the necessarily of
including into the process of students-philologists teaching the special course "Perspective technology training in a
school teaching Ukrainian language".