У статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та
розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну,
інформаційну, предметну, полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність
самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльності тощо.
В статье исследуется сущность профессиональной подготовки будущих учителей-филологов и
раскрывается ее структура, которая включает следующие ключевые компоненты: социальную,
коммуникативную, информационную, предметную, поликультурную компетентности, личные качества
учителя.
The article examines the nature of professional competence of teachers, philologists and reveals its structure,
which includes the following key components: social, communicative, informative, , objective, multicultural competence,
personal qualities a teacher competence self-education and self- competence, competence productive creative activities
and etc.