Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасні тенденції професійної підготовки інструкторів-андрагогів для роботи з маргіналами у Латинській Америці

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Жижко, О. А.
dc.date.accessioned 2017-06-06T09:56:26Z
dc.date.available 2017-06-06T09:56:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Жижко О. А. Сучасні тенденції професійної підготовки інструкторів-андрагогів для роботи з маргіналами у Латинській Америці / О. А. Жижко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - . Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 88-92 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14452
dc.description.abstract У статті розглядаються сучасні тенденції розвитку неформальної професійної підготовки інструкторів-андрагогів для роботи з маргіналами у Латинській Америці, зокрема у Мексиці й Венесуелі. Автор дійшов висновку, що сучасними тенденціями професійно-андрагогічнї освіти у Мексиці й Венесуелі є співвідношення принципів розробки програм з цілями освіти, що ставляться міжнародними організаціями, які регламентують освіту дорослих; домінування антропологізму як філософського підгрунтя професійно-андрагогічної освіти тощо. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются современные тенденции развития неформальной профессиональной подготовки инструкторов-андрагогов для работы с маргиналами в Латинской Америке, в частности в Мексике и Венесуэле. Автор пришел к выводу, что современными тенденциями профессионально-андрагогического образования в Мексике и Венесуэле являются соотношение принципов разработки программ с целями образования, поставленными международными организациями, регламентирующими образование взрослых; доминирование антропологизма как философской основы профессионально-андрагогического образования. ua
dc.description.abstract The article focuses on the current trends of informal training of instructors who work with marginals in Latin America, particularly in Mexico and Venezuela. The author concludes that the current trends of vocational andragogical education in Mexico and Venezuela are the correlation of the principles of programming with the goals of education, which were established by international organizations that regulate adult education; dominance of anthropologism as a philosophical foundation of vocational andragogical education, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject неформальна професійна підготовка ua
dc.subject освіта інструкторів-андрагогів для роботи з маргіналами ua
dc.subject сучасні тенденції розвитку освіти ua
dc.subject неформальная профессиональная подготовка ua
dc.subject образование инструкторов-андрагогов для работы с маргиналами ua
dc.subject современные тенденции развития образования ua
dc.subject informal professional training ua
dc.subject education of instructors who work with marginals ua
dc.subject modern trends in education ua
dc.subject.classification 377/378 - 058.17(8) ua
dc.title Сучасні тенденції професійної підготовки інструкторів-андрагогів для роботи з маргіналами у Латинській Америці ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics