У статті розглядається проблема текстотворення на уроках української мови. Автор пропонує
визначення понять «текстова діяльність» і «текстотворча діяльність» учнів, розглядає характер зв’язків
між ними, визначає зміст й особливості текстотворчої діяльності учнів середньої ланки в умовах
компетентнісного навчання української мови.
В статье рассматривается проблема текстообразования на уроках украинского языка. Автор
предлагает определение понятий «текстовая деятельность» и «текстопорождающая деятельность»
учащихся, рассматривает особенности связей между ними, определяет содержание и особенности
текстопорождающей деятельности учащихся среднего звена в условиях компетентностного обучения
украинскому языку.
The paper addresses the problem of text on the Ukrainian language lessons. The author offers definitions of
"textual work" and "tekstotvorcha activities" learners, especially considering the relations between them, defines the
content and features tekstotvorchoyi of secondary-level competency in teaching Ukrainian language.