Короткий опис(реферат):
товки науково-педагогічних кадрів - працівників знань вищої кваліфікації, що відповідає євроінтеграційним прагненням України за планетарного руху до економіки знань та інформаційного суспільства. Осмислення історичного досвіду ХХІ століття, нового етапу розвитку інформатизації освітнього простору - періоду відкритої освіти, дослідження генезису історії андрагогіки, а також ознайомлення з навчальною дисципліною ―Теорія порівняльної післядипломної освіти‖ розглянуто з позицій стратегії реформування.
Курс лекцій розраховано на аспірантів, докторантів, здобувачів, науково-педагогічних працівників та інших суб’єктів постдипломних кваліфікацій. Однією з вихідних умов сучасного реформування системи підготовки науково-педагогічних кадрів в Україні є осмислення історичного досвіду ХХІ століття, об’єктивна оцінка реалій, виявлення прогресивних та діючих чинників функціонування механізмів третього циклу вищої освіти, творче використання яких сприяє зростанню знаннєвого потенціалу.