Короткий опис(реферат):
Дана стаття присвячена пробпемі трансформації програмово- методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку у другій половині XX - на початку XXI століття. Визначено сутність феномена «програмово-методичне забезпечення ігрової діяльності» яквзаємозалежне утворення системного характеру, ідо відображає зміст програми з ігрової діяльності і є підгрунтям для створення навчально-методичних видань фахової спрямованості, узагальнення та поширення передового досвіду, що забезпечують організацію ігрової діяльності дітей дошкільного віку в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, уточнено поняття«трансформація»,«ігрова діяльність», «програма», «методичне забезпечення». Проаналізовано й систематизовано еволюцію програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку та джерельну базу дослідження.
Суть розробки, основні результати:
Узагальнений аналіз наукових здобутків учених і методичних підходів педагогів-практиків другої половини XX - початку XXI ст., надав можливість стверджувати, що результати дослідження трансформації програмово-мето¬дичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку та визначення основних чинників його становлення на законодавчому ґрунті І модернізації на національному ґрунті, є визначальними для стратегії впровадження про грамово-методичного забезпечення в сучасну освітню практику дошкільних навчальних закладів.
Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів означеної проблеми Напрямами подальших наукових розвідок можуть слугувати такі актуальні питання: відображення тендерного підходу в змісті ігрової діяльності дітей ^дошкільного віку; дослідження педагогічного супроводу ігрової діяльності в с^зарубіжних освітніх системах; джерела національного компонента ігрової діяль- I—юсті і їх вплив на формування національної свідомості особистості тощо.