Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Трансформації програмово - методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку ( друга половина XX - початок XXI століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довбня, Софія Олегівна
dc.date.accessioned 2017-05-23T09:59:29Z
dc.date.available 2017-05-23T09:59:29Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Довбня С. Трансформації програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / Софія Довбня // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 1 до Вип. 36, Том ІV (64) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2015. – С. 189–202 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14205
dc.description Узагальнений аналіз наукових здобутків учених і методичних підходів педагогів-практиків другої половини XX - початку XXI ст., надав можливість стверджувати, що результати дослідження трансформації програмово-мето¬дичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку та визначення основних чинників його становлення на законодавчому ґрунті І модернізації на національному ґрунті, є визначальними для стратегії впровадження про грамово-методичного забезпечення в сучасну освітню практику дошкільних навчальних закладів. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів означеної проблеми Напрямами подальших наукових розвідок можуть слугувати такі актуальні питання: відображення тендерного підходу в змісті ігрової діяльності дітей ^дошкільного віку; дослідження педагогічного супроводу ігрової діяльності в с^зарубіжних освітніх системах; джерела національного компонента ігрової діяль- I—юсті і їх вплив на формування національної свідомості особистості тощо. ua
dc.description.abstract Дана стаття присвячена пробпемі трансформації програмово- методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку у другій половині XX - на початку XXI століття. Визначено сутність феномена «програмово-методичне забезпечення ігрової діяльності» яквзаємозалежне утворення системного характеру, ідо відображає зміст програми з ігрової діяльності і є підгрунтям для створення навчально-методичних видань фахової спрямованості, узагальнення та поширення передового досвіду, що забезпечують організацію ігрової діяльності дітей дошкільного віку в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, уточнено поняття«трансформація»,«ігрова діяльність», «програма», «методичне забезпечення». Проаналізовано й систематизовано еволюцію програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку та джерельну базу дослідження. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во ДВНЗ «Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди» ua
dc.subject трансформації ua
dc.subject ігрова діяльність ua
dc.subject програма ua
dc.subject програмово-методичне забезпечення ua
dc.subject дошкільне виховання ua
dc.subject дошкільна освіта ua
dc.subject.classification 37.7:(477.45)(09)(043.3) ua
dc.title Трансформації програмово - методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку ( друга половина XX - початок XXI століття) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу