Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Стан підготовленості до навчання у загальноосвітній школі як критерій ефективності реабілітаційної програми дітей після кохлеарної імплантації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заставна, О. М.
dc.date.accessioned 2017-05-23T07:44:07Z
dc.date.available 2017-05-23T07:44:07Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Заставна О. М. Стан підготовленості до навчання у загальноосвітній школі як критерій ефективності реабілітаційної програми дітей після кохлеарної імплантації / О. М. Заставна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 3К 1 (70) 16. - С. 380-384 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14197
dc.description.abstract Дослідження присвячено визначенню ефективності програми фізичної реабілітації дітей старшого дошкільного віку, які перенесли кохлеарну імплантацію. Розроблена для них програма включала кінезітерапію (дихальні, загальнорозвиваючі, спеціальні вправи), загартування, масаж (логопедичний, загальний), побутову абілітацію. Після річного впровадження програми встановлено достовірне (p<0,05) відносно вихідних показників покращення параметрів фізичного та психомоторного розвитку, зростання розумової працездатності дітей, що дозволить їм піти до загальноосвітньої школи і інтегруватись у суспільство здорових однолітків. ua
dc.description.abstract Исследование посвящено определению эффективности программы физической реабилитации детей старшего дошкольного возраста, которые перенесли кохлеарную имплантацию. Разработанная для них программа включала кинезитерапию (дыхательные, общеразвивающие, специальные упражнения), закаливание, массаж (логопедический, общий), бытовую абилитацию. После годичного использования программы установлено достоверное (p<0,05) относительно исходных показателей улучшение параметров физического, психомоторного развития, увеличение умственной работоспособности детей, что позволит им вступить в общеобразовательную школу и интегрироваться в общество здоровых сверстников. ua
dc.description.abstract Cochlear implantation is the most effective means of correcting severe hearing impairment that makes it possible to restore acoustic reference, spoken language, live a full life. Children who underwent CI are characterized by high rehabilitation potential, because of timely restoration of hearing and appropriate rehabilitation can quickly catch up with the development of healthy peers. The aim of the study was to identify the impact of our program of physical rehabilitation for physical, mental and psychomotor development efficiency of preschool children after cochlear implantation as a criteria of opportunity of studying in school. There were examined 19 children after cochlear implantation and 21 deaf child who studied the program of preschool education for deaf children. Comparison group consisted of 40 children with normal hearing. The annual program of physical rehabilitation included the household habilitation, morning hygienic gymnastics, kinesitherapy (general developmental, breathing, articulation exercises, children's yoga, feetball aerobics); massage (logopaedic, total); hardening. Proceedings of the rehabilitation program in the background restoring hearing promoted distinct improvement indicators anthropometric development (mass, size of the chest, stomach, thigh, shoulder) and positive dynamics of all studied parameters psychomotor condition (visual-motor coordination, speed and accuracy of movement, development of perception, visual memory and auditory evaluation of development) children with cochlear implants (p <0.05). Index mental capacity and switching attention reached the average level. This enables children with implant study together with their peers with normal hearing and quickly to fully integrate into the society of healthy people. The expressed positive dynamics in children with hearing impairment were not found. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти старшого дошкільного віку ua
dc.subject кохлеарна імплантація ua
dc.subject фізична реабілітація ua
dc.subject дети старшего дошкольного возраста ua
dc.subject кохлеарная имплантация ua
dc.subject физическая реабилитация ua
dc.subject senior preschool children ua
dc.subject cochlear implantation ua
dc.subject physical rehabilitation ua
dc.subject.classification 378.147:796.035:294.527 ua
dc.title Стан підготовленості до навчання у загальноосвітній школі як критерій ефективності реабілітаційної програми дітей після кохлеарної імплантації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу