Визначено роль виробничої практики в формуванні
професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем
«Технологія виробів легкої промисловості», як невід’ємної складової
частини навчального процесу підготовки фахівців в ВНЗ.
Охарактеризовано особливості професійного становлення майбутніх
інженерів-педагогів під час проходження виробничої технологічної
практики на підприємствах легкої промисловості. Розглянуто педагогічні
умови організації виробничої практики студентів на підприємствах
(взаємозв’язок ВНЗ і підприємств у період виробничої практики,
організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення
систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики,
реалізація виховного потенціалу виробничої практики).
Определена роль производственной практики в
формировании профессиональной компетентности будущих инженеров-
педагогов по профилю «Технология изделий легкой промышленности», как
неотъемлемой составной части учебного процесса подготовки
специалистов в ВУЗЕ. Представлены особенности профессионального
развития будущих инженеров-педагогов во время прохождения
производственной практики на предприятиях легкой промышленности.
Рассмотрены педагогические условия организации производственной
практики студентов на предприятиях (взаимосвязь ВУЗ и предприятий в
период производственной практики, организационно-методическое
обеспечение производственной практики, осуществление
систематического контроля за процессом проведения производственной
практики, реализация воспитательного потенциала производственной
практики)
The role of practical training in formation of professional
competence of teachers-engineers the profile «Technology of Light Industry»
and educators for this account as an integral part of the education of training at
the university. The article reveals the aspects of professional development of
teachers-engineers during practical technological training. Pays attention
pedagogical conditions of students practical training in the workplace
(collaboration of educational establishments and enterprises during industrial
training, organizational and methodological means to support industrial training,
systematic control execution over the process of industrial training, realization
of industrial training educational potential).