DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Навчальні видання Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14185
Title: Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості під час виробничої технологічної практики
Authors: Косяк, Інна Василівна
Keywords: професійна компетентність
навички
виробнича практика
вміння
професійні компетенції
профессиональная компетентность
производственная практика
навыки
умения
профессиональные компетенции
professional competence
productive practice
skills
abilities
professional competenses.
Issue Date: 2015
Publisher: ФОП Жовтий О. О.
Citation: Косяк І. В. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем технологія виробів легкої промисловості під час виробничої технологічної практики / І. В. Косяк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. – В. 1 – С. 164 – 171
Abstract: Визначено роль виробничої практики в формуванні професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем «Технологія виробів легкої промисловості», як невід’ємної складової частини навчального процесу підготовки фахівців в ВНЗ. Охарактеризовано особливості професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів під час проходження виробничої технологічної практики на підприємствах легкої промисловості. Розглянуто педагогічні умови організації виробничої практики студентів на підприємствах (взаємозв’язок ВНЗ і підприємств у період виробничої практики, організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики, реалізація виховного потенціалу виробничої практики).
Определена роль производственной практики в формировании профессиональной компетентности будущих инженеров- педагогов по профилю «Технология изделий легкой промышленности», как неотъемлемой составной части учебного процесса подготовки специалистов в ВУЗЕ. Представлены особенности профессионального развития будущих инженеров-педагогов во время прохождения производственной практики на предприятиях легкой промышленности. Рассмотрены педагогические условия организации производственной практики студентов на предприятиях (взаимосвязь ВУЗ и предприятий в период производственной практики, организационно-методическое обеспечение производственной практики, осуществление систематического контроля за процессом проведения производственной практики, реализация воспитательного потенциала производственной практики)
The role of practical training in formation of professional competence of teachers-engineers the profile «Technology of Light Industry» and educators for this account as an integral part of the education of training at the university. The article reveals the aspects of professional development of teachers-engineers during practical technological training. Pays attention pedagogical conditions of students practical training in the workplace (collaboration of educational establishments and enterprises during industrial training, organizational and methodological means to support industrial training, systematic control execution over the process of industrial training, realization of industrial training educational potential).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14185
Appears in Collections:Навчальні видання Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosiak3.pdfосновна стаття234.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.