ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна![]() |
|
dc.contributor.author | Продан, М.М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-05-15T13:00:16Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T13:00:16Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Кравець Н. П. Сформованість технічної складової навички читання у розумово відсталих учнів третього класу / Н. П. Кравець, М. М. Продан // Науковий журнал "Молодий вчений". - 2017. - № 3. - С. 402-405 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14025 | |
dc.description.abstract | У статті здійснюється аналіз сформованості технічної складової навички читання розумово відсталих учнів третього класу. Наводяться результати обстеження учнів на уроках читання, що відображені у двох таблицях. Подано таблицю для перевірки навичок читання й таблицю результатів обстеження, де чітко диференційовані рівні сформованості технічної складової навички читання розумово відсталих третьокласників. Доведено, що технічна складова навички читання у розумово відсталих учнів сформована на низькому рівні. | ua |
dc.description.abstract | В статье проводится анализ сформированности технической составляющей навыки чтения умственно отсталых учеников третьего класса. Приводятся результаты обследования учащихся на уроках чтения, отражены в двух таблицах. Подано таблицу для проверки навыков чтения и таблицу результатов обследования, где четко дифференцированные уровни сформированности технической составляющей навыки чтения умственно отсталых третьеклассников. Доказано, что техническая составляющая навыки чтения у умственно отсталых учащихся сформирована на низком уровне. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the formation of the technical component of the skills of reading mentally retarded pupils of the third class. The results of a survey of students in reading lessons are presented in two tables. A table has been submitted to test reading skills and a table of survey results, where clearly differentiated levels of the formation of the technical component of reading skills of mentally retarded third-graders. It is proved that the technical component of reading skills among mentally retarded students is formed at a low level. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.subject | навичка читання | ua |
dc.subject | технічна складова | ua |
dc.subject | правильність читання | ua |
dc.subject | темп читання | ua |
dc.subject | виразність читання | ua |
dc.subject | спосіб читання | ua |
dc.subject | розумова відсталість | ua |
dc.subject | навык чтения | ua |
dc.subject | техническая составляющая | ua |
dc.subject | правильность чтения | ua |
dc.subject | темп чтения | ua |
dc.subject | выразительность чтения | ua |
dc.subject | способ чтения | ua |
dc.subject | умственная отсталость | ua |
dc.subject | reading skill | ua |
dc.subject | mental retardation | ua |
dc.subject | way of reading | ua |
dc.subject | expressiveness of reading | ua |
dc.subject | reading pace | ua |
dc.subject | reading accuracy | ua |
dc.subject | technical component | ua |
dc.title | Сформованість технічної складової навички читання у розумово відсталих учнів третього класу | ua |
dc.type | Article | ua |