У статті визначено ключові тенденції розвитку дошкільної освіти: модернізація змісту професійної освіти, яка передбачає його відбір і структуризацію з одночасним визначенням результативної складової освітнього процесу, – надбання студентами компетентностей; потреба навчити майбутніх вихователів цілеспрямовано формувати в дошкільників ключові компетентності; вдосконалення процесу навчання майбутніх фахівців шляхом упровадження нових підходів до організації роботи.
The article outlines the key trends of development of preschool education: modernization of vocational education content, which provides its selection and structuring with simultaneous definition of a resultative component of the educational process – gaining of competencies by students; need to train future educators purposefully form key competencies of preschool children; process improvement of training for future professionals through the introduction of new approaches to the organization of independent work.
В статье определены ключевые тенденции развития дошкольного образования: модернизация содержания профессионального образования, которая предусматривает его отбор и структурирование с одновременным определением результативной составляющей образовательного процесса, – приобретние студентами компетенций; потребность научить будущих воспитателей целенаправленно формировать у дошкольников ключевые компетентности; совершенствование процесса обучения будущих специалистов путем внедрения новых подходов к организации самостоятельной работы студентов.