ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T12:07:12Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T12:07:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Алексєєнко-Лемовська Л. В. Тенденції розвитку вітчизняної дошкільної освіти / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / гол. Редактор Г.П. Шевченко. – Вип. 5 (74) – Сєвєродонецьк: Вид. СНУ ім. В. Даля, 2016. – С. 6-14 | ua |
dc.identifier.issn | 2220-6310 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14020 | |
dc.description.abstract | У статті визначено ключові тенденції розвитку дошкільної освіти: модернізація змісту професійної освіти, яка передбачає його відбір і структуризацію з одночасним визначенням результативної складової освітнього процесу, – надбання студентами компетентностей; потреба навчити майбутніх вихователів цілеспрямовано формувати в дошкільників ключові компетентності; вдосконалення процесу навчання майбутніх фахівців шляхом упровадження нових підходів до організації роботи. | ua |
dc.description.abstract | The article outlines the key trends of development of preschool education: modernization of vocational education content, which provides its selection and structuring with simultaneous definition of a resultative component of the educational process – gaining of competencies by students; need to train future educators purposefully form key competencies of preschool children; process improvement of training for future professionals through the introduction of new approaches to the organization of independent work. | ua |
dc.description.abstract | В статье определены ключевые тенденции развития дошкольного образования: модернизация содержания профессионального образования, которая предусматривает его отбор и структурирование с одновременным определением результативной составляющей образовательного процесса, – приобретние студентами компетенций; потребность научить будущих воспитателей целенаправленно формировать у дошкольников ключевые компетентности; совершенствование процесса обучения будущих специалистов путем внедрения новых подходов к организации самостоятельной работы студентов. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво СНУ ім. В. Даля | ua |
dc.subject | дошкільна | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | тенденції | ua |
dc.subject | розвитку | ua |
dc.subject | дошкільної | ua |
dc.subject | освіти | ua |
dc.subject | preschool | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | trends | ua |
dc.subject | in the development | ua |
dc.subject | of preschool | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | дошкольное | ua |
dc.subject | образование | ua |
dc.subject | тенденции | ua |
dc.subject | развития | ua |
dc.subject | дошкольного | ua |
dc.subject | образования | ua |
dc.subject.classification | 373.2.091(477) | ua |
dc.title | Тенденції розвитку вітчизняної дошкільної освіти | ua |
dc.title.alternative | Development trends of national preschool education | ua |
dc.title.alternative | Тенденции развития отечественного дошкольного образования | ua |
dc.type | Article | ua |