Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
dc.date.accessioned 2017-05-15T12:07:12Z
dc.date.available 2017-05-15T12:07:12Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Алексєєнко-Лемовська Л. В. Тенденції розвитку вітчизняної дошкільної освіти / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / гол. Редактор Г.П. Шевченко. – Вип. 5 (74) – Сєвєродонецьк: Вид. СНУ ім. В. Даля, 2016. – С. 6-14 ua
dc.identifier.issn 2220-6310
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14020
dc.description.abstract У статті визначено ключові тенденції розвитку дошкільної освіти: модернізація змісту професійної освіти, яка передбачає його відбір і структуризацію з одночасним визначенням результативної складової освітнього процесу, – надбання студентами компетентностей; потреба навчити майбутніх вихователів цілеспрямовано формувати в дошкільників ключові компетентності; вдосконалення процесу навчання майбутніх фахівців шляхом упровадження нових підходів до організації роботи. ua
dc.description.abstract The article outlines the key trends of development of preschool education: modernization of vocational education content, which provides its selection and structuring with simultaneous definition of a resultative component of the educational process – gaining of competencies by students; need to train future educators purposefully form key competencies of preschool children; process improvement of training for future professionals through the introduction of new approaches to the organization of independent work. ua
dc.description.abstract В статье определены ключевые тенденции развития дошкольного образования: модернизация содержания профессионального образования, которая предусматривает его отбор и структурирование с одновременным определением результативной составляющей образовательного процесса, – приобретние студентами компетенций; потребность научить будущих воспитателей целенаправленно формировать у дошкольников ключевые компетентности; совершенствование процесса обучения будущих специалистов путем внедрения новых подходов к организации самостоятельной работы студентов. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво СНУ ім. В. Даля ua
dc.subject дошкільна ua
dc.subject освіта ua
dc.subject тенденції ua
dc.subject розвитку ua
dc.subject дошкільної ua
dc.subject освіти ua
dc.subject preschool ua
dc.subject education ua
dc.subject trends ua
dc.subject in the development ua
dc.subject of preschool ua
dc.subject education ua
dc.subject дошкольное ua
dc.subject образование ua
dc.subject тенденции ua
dc.subject развития ua
dc.subject дошкольного ua
dc.subject образования ua
dc.subject.classification 373.2.091(477) ua
dc.title Тенденції розвитку вітчизняної дошкільної освіти ua
dc.title.alternative Development trends of national preschool education ua
dc.title.alternative Тенденции развития отечественного дошкольного образования ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу