Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Oyeshile, Olatunji A.
dc.date.accessioned 2017-05-03T08:15:25Z
dc.date.available 2017-05-03T08:15:25Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Oyeshile O. A. Education as Template for Existential Imperatives and Social Order in Africa / Olatunji A. Oyeshile // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 176-188 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13783
dc.description.abstract The pivotal role which education plays in helping humanity to come to terms with existential imperatives cannot be over emphasized. It is the management of the flux concomitant to existential imperatives that can ensure social order, understood in normative perspective. In this paper, I address the development and conception of education within the African continent, particularly Nigeria and argue that the foundation of education must be predicted on humane values which the humanities, other than the natural sciences in spite of their utilitarian values, provide. Furthermore, I argue that given the humanistic basis of education predicated on certain human and communal values, existential predicaments can be addressed thereby paving way for social order and by extension human happiness which is the goal of development in any part of the world. The paper concludes that government is the greatest teacher and the actions and inactions of government, as the sustainer of right values, in Africa matter more in ensuring development-oriented education that can adequately combat our existential challenges as well as ensure the entrenchment of social order for sustainable development. ua
dc.description.abstract Ключову роль, яку відіграє освіта в тому, щоб допомогти людству дійти згоди щодо екзистенційних імперативів, неможливо переоцінити. Тільки управління життєвим потоком відповідно до екзистенційних імперативів може забезпечити соціальний порядок, який розуміється з нормативної точки зору. У даній статті я розглядаю розвиток і концепцію освіти на африканському континенті, зокрема, в Нігерії, і стверджую, що основа освіти повинна передбачати гуманістичні цінності, які забезпечують гуманітарні науки, на відміну від природничих наук, незважаючи на їх утилітарну цінність. Крім того, я стверджую, що, з огляду на гуманістичну основу освіти, що передбачає певні особистісні та колективні цінності, екзистенційні проблеми можуть бути вирішені за допомогою руху шляхом до соціального порядку і за допомогою поширення людського щастя, що є метою розвитку в будь-якій частині світу. У статті робиться висновок, що уряд є найбільшим учителем, а дії або бездіяльність уряду як носія правильних цінностей в Африці мають велике значення для забезпечення освіти, орієнтованої на розвиток, яка може адекватно сприяти боротьбі з нашими екзистенційними проблемами, а також зміцненню соціального порядку для сталого розвитку. ua
dc.description.abstract Ключевую роль, которую играет образование в том, чтобы помочь человечеству прийти к согласию с экзистенциальными императивами, невозможно переоценить. Только управление жизненным потоком в соответствии с экзистенциальными императивами может обеспечить социальный порядок, понимаемый с нормативной точки зрения. В данной статье я рассматриваю развитие и концепцию образования на африканском континенте, в частности, в Нигерии, и утверждаю, что основа образования должна предусматривать гуманистические ценности, которые обеспечивают гуманитарные науки, в отличие от естественных наук, несмотря на их утилитарную ценность. Кроме того, я утверждаю, что, учитывая гуманистическую основу образования, предусматривающую определенные индивидуальные и коллективные ценности, экзистенциальные трудности могут быть преодолены с помощью движения по пути к социальному порядку и посредством распространения человеческого счастья, что является целью развития в любой части мира. В статье делается вывод, что правительство является самым большим учителем, а действия или бездействие правительства как носителя правильных ценностей в Африке имеют большое значение для обеспечения образования, ориентированного на развитие, которое может адекватно разрешать наши экзистенциальные проблемы, а также способствовать укреплению социального порядка для устойчивого развития. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject Education ua
dc.subject Existential imperatives ua
dc.subject Social order ua
dc.subject Values ua
dc.subject Africa ua
dc.subject освіта ua
dc.subject екзистенційні імперативи ua
dc.subject соціальний порядок ua
dc.subject цінності ua
dc.subject Африка ua
dc.subject образование ua
dc.subject экзистенциальные императивы ua
dc.subject социальный порядок ua
dc.subject ценности ua
dc.subject Африка ua
dc.subject.classification 37.035:916 ua
dc.title Education as Template for Existential Imperatives and Social Order in Africa ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу