Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ищенко, Наталья
dc.date.accessioned 2017-05-03T08:14:10Z
dc.date.available 2017-05-03T08:14:10Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ищенко Н. Аналитика Dasein М. Хайдеггера в образовательной перспективе / Наталья Ищенко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 163-175 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13782
dc.description.abstract Рассмотренная в перспективе образовательной тематики, хайдеггеровская аналитика Dasein свидетельствует о том, что в онтологии М. Хайдеггера эпистемологическая проблема объясняющего познания сменяется экзистенциальной проблемой познания понимающего. Так, под «образованием» как бытийным отношением Хайдеггер подразумевает возможность достижения Dasein собственного бытия в его подлинности и целостности, которое Dasein всегда уже предвосхищает в понимании. На этом основании Хайдеггер трактует «образование» как трансцендирующую онтологическую структуру, которую он, подобно Шелеру, именует «открытостью». ua
dc.description.abstract Розглянута в перспективі освітньої тематики гайдеггерівська аналітика Dasein свідчить про те, що в онтології М. Гайдеггера епістемологічна проблема пояснюючого пізнання змінюється екзистенціальною проблемою пізнання розуміючого. Так, під «освітою» як буттєвим відношенням Гайдеггер має на увазі можливість досягнення Dasein власного буття в його автентичності та цілісності, яке Dasein завжди вже передбачає в розумінні. На цій підставі Гайдеггер трактує «освіту» як трансцендуючу онтологічну структуру, яку він, подібно до Шелера, іменує «відкритістю». ua
dc.description.abstract Having considered in the context of educational subject, Heidegger’s existential analytics of Dasein indicates that the epistemological issue of explanation is changing to the existential issue of understanding in Heidegger’s ontology. Therefore Heidegger considers «education» in the sense of existential relation as the ability of Dasein to reach own being in its genuineness and entirety, which Dasein always anticipates in understanding. On this basis Heidegger defines education as transcending being, which he names «openness», similarly to Scheler. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Інститут вищої освіти НАПН України ua
dc.subject Dasein ua
dc.subject бытие ua
dc.subject экзистенция ua
dc.subject трансценденция ua
dc.subject образование ua
dc.subject познание ua
dc.subject понимание ua
dc.subject онтология ua
dc.subject трансцендентализм ua
dc.subject герменевтика ua
dc.subject Хайдеггер ua
dc.subject Шелер ua
dc.subject Dasein ua
dc.subject буття ua
dc.subject екзистенція ua
dc.subject трансценденція ua
dc.subject освіта ua
dc.subject знання ua
dc.subject розуміння ua
dc.subject онтологія ua
dc.subject трансценденталізм ua
dc.subject герменевтика ua
dc.subject Гайдеггер ua
dc.subject Шелер ua
dc.subject Dasein ua
dc.subject existence ua
dc.subject being ua
dc.subject transcendence ua
dc.subject education ua
dc.subject cognition ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject understanding ua
dc.subject ontology ua
dc.subject transcendentalism ua
dc.subject hermeneutics ua
dc.subject Heidegger ua
dc.subject Scheler ua
dc.subject.classification 141: 37.022 ua
dc.title Аналитика Dasein М. Хайдеггера в образовательной перспективе ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу