ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пролеєв, Сергій![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-05-03T08:09:16Z | |
dc.date.available | 2017-05-03T08:09:16Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Пролеєв С. Філософські компетентності: якими їм бути? / Сергій Пролеєв // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 88-96 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13777 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається система загальних та спеціальних компетентностей в освітньому стандарті з філософії. Викладені основні принципи розробки комплексу компетентностей. Визначено їх з’язок з проектом Tuning. В двох таблицях представлені загальні компетентності та спеціальні компетентності на трьох основних освітніх рівнях – бакалавр, магістр, PhD. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается система общих и специальных компетентностей в образовательном стандарте по философии. Изложены основные принципы разработки комплекса компетентностей. Определена их связь с проектом Tuning. В двух таблицах представлены общие компетентности и специальные компетентности на трех основных образовательных уровнях – бакалавр, магистр, PhD. | ua |
dc.description.abstract | The article discusses the system of general and specific competences in the educational standard of philosophy. The basic principles of developing a set of competencies. Define their relationship with the Tuning project. In two tables are general competences and special competences on three main levels of education – bachelor, master, PhD. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Інститут вищої освіти НАПН України | ua |
dc.subject | реформа освіти | ua |
dc.subject | компетентності | ua |
dc.subject | освітній стандарт | ua |
dc.subject | філософія | ua |
dc.subject | реформа образования | ua |
dc.subject | компетентности | ua |
dc.subject | образовательный стандарт | ua |
dc.subject | философия | ua |
dc.subject | reform of the education | ua |
dc.subject | competency | ua |
dc.subject | educational standard | ua |
dc.subject | philosophy | ua |
dc.subject.classification | 372.8 | ua |
dc.title | Філософські компетентності: якими їм бути? | ua |
dc.type | Article | ua |