ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Сеймук, О. А. | |
dc.contributor.author | Хаджинов, В. А. | |
dc.contributor.author | Чекмарьова, Н. Г. | |
dc.date.accessioned | 2017-04-25T13:17:37Z | |
dc.date.available | 2017-04-25T13:17:37Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Сеймук О. А. Стрес у житті та діяльності сучасного працівника та студента / О. А. Сеймук, В. А. Хаджинов, Н. Г. Чекмарьова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 03 (72) 16. - С. 113-115 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13685 | |
dc.description.abstract | Аналіз захворювань, гіпокінезія та нераціональний режим праці і відпочинку науково-педагогічних працівників вказують на необхідність систематичного використання фізичних вправ. Значні нервово-емоційні навантаження в період сесії та відсутність занять з фізичного виховання негативно впливають на стан здоров’я студентів і потребують відновлення занять з фізичного виховання та систематичного використання нових здоров’язберігаючих технологій. | ua |
dc.description.abstract | The analysis of the diseases with which the scientific workers and teachers suffer, irrational regime of work and rest, and hypokinesia show the necessity of the physical exercises to be applied. Significant emotional load during the credit and examination period along with the absence of physical training have an adverse effect on the students' health and require the physical training to be introduced again and systematic health support techniques of new type to be applied. | ua |
dc.description.abstract | Анализ заболеваний, гипокинезия и нерациональный режим труда и отдыха научно-педагогических работников указывают на необходимость систематического применения физических упражнений. Значительные нервно- эмоциональные нагрузки в период сессии и отсутствие занятий по физическому воспитанию отрицательно влияют на состояние здоровья студентов и требуют возобновления занятий по физическому воспитанию и систематического применения новых здоровьесохраняющих технологий. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | стан здоров’я | ua |
dc.subject | нервово-емоційна напруженість | ua |
dc.subject | аналіз захворювань | ua |
dc.subject | гіпокінезія | ua |
dc.subject | фізкультурно-оздоровчі заходи | ua |
dc.subject | State of Health | ua |
dc.subject | Emotional Stress | ua |
dc.subject | Diseases Analysis | ua |
dc.subject | Hypokinesia | ua |
dc.subject | Physical Training and Health Support Activities | ua |
dc.subject | состояние здоровья | ua |
dc.subject | нервно-эмоциональная напряженность | ua |
dc.subject | анализ заболеваемости | ua |
dc.subject | гипокинезия | ua |
dc.subject | физкультурно-оздоровительные мероприятия | ua |
dc.subject.classification | 796.011 | ua |
dc.title | Стрес у житті та діяльності сучасного працівника та студента | ua |
dc.type | Article | ua |