У статті розглянуто моделі розвитку професійної майстерності педагогів загальноосвітніх
навчальних закладів. Запропоновано модель професійного зростання вчителя “Школи майбутнього” в рамках
внутрішньошкільної науково-методичної роботи. Надано характеристику етапів професійного зростання
педагогічних працівників “Шкіл майбутнього”.
В статье рассмотрены модели развития профессионального мастерства педагогов
общеобразовательных учебных заведений. Предложена модель профессионального роста учителя “Школы
будущего” в рамках внутришкольной научно-методической работы. Предоставлена характеристика этапов
профессионального роста педагогических работников “Школ будущего”.
In the article the model of professional skill development of teachers in educational institutions was considered.
The model of teacher professional advancement in “School of future” in the course of in-school scientific-methodological
work was offered. The characteristic of professional advancement stages of pedagogical workers of “School of future”
was given.