DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 18 (28) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13502
Title: Розвиток професійної майстерності вчителя "Школи майбутнього"
Authors: Хацаюк, Н. С.
Keywords: «Школа майбутнього»
професійна майстерність
модель професійного зростання вчителя
«Школа будущего»
профессиональное мастерство
модель профессионального роста учителя
School of future
professional skill
model of teacher professional advancement
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Хацаюк Н. С. Розвиток професійної майстерності вчителя "Школи майбутнього" / Н. С. Хацаюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 152-156
Abstract: У статті розглянуто моделі розвитку професійної майстерності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоновано модель професійного зростання вчителя “Школи майбутнього” в рамках внутрішньошкільної науково-методичної роботи. Надано характеристику етапів професійного зростання педагогічних працівників “Шкіл майбутнього”.
В статье рассмотрены модели развития профессионального мастерства педагогов общеобразовательных учебных заведений. Предложена модель профессионального роста учителя “Школы будущего” в рамках внутришкольной научно-методической работы. Предоставлена характеристика этапов профессионального роста педагогических работников “Школ будущего”.
In the article the model of professional skill development of teachers in educational institutions was considered. The model of teacher professional advancement in “School of future” in the course of in-school scientific-methodological work was offered. The characteristic of professional advancement stages of pedagogical workers of “School of future” was given.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13502
Appears in Collections:Випуск 18 (28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khatsaiuk.pdf203.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.