В статті приведено власні дослідження щодо формування рухової активності студентів з вадами зору, слуху,
ОРА та наслідками ДЦП, маючих соматичні хвороби та хворих на цукровий діабет в закладах світи. Отримані результати
дозволили розробити варіативні програми занять фізичного виховання та спортивного тренування для студентів з різними
нозологіями впродовж їх навчання у ВНЗ.
В работе представлено обоснование особенностей формирования
двигательной активности студентов с нарушениями органов слуха, зрения, опорно-двигательного аппарата, больных
сахарным диабетом и другими соматическими заболеваниями в условиях высших учебных заведениях. Полученные результаты
исследований позволили разработать вариативные программы занятий по физическому воспитанию для студентов с разными
нозологиями во время их обучения в ВУЗе.
The
article presents studies on the formation of motor activity of students with visual impairments, hearing, ODA and consequences of cerebral
palsy with physical illness and patients with diabetes mellitus in the worlds institutions. The results obtained allowed us to develop the
variable program of physical education and sports training for students with different nosologies during their study at the university.