У статті розглядаються актуальні питання української музичної етнопедагогіки, що ґрунтується на
таких принципах народної педагогіки як єдність історичного та логічного у вивченні музично-педагогічних
явищ; наукового пізнання процесу навчання і виховання сімейного музикування; детермінації слухомоторних
здібностей, потреб та інтересі природо відповідповідністю та соціальною зумовленістю.
В статье рассматриваются актуальные вопросы методологии украинской музыкальной
этнопедагогики структурирующейся на основании таких принципов народной педагогики как: единство
исторического и логического в изучении музыкально-педагогических явлений; научного познания процесса
обучения и воспитания семейного музицирования; информации о человеке, в котором заложены
слухомоторные способности, интересы и потребности к музицированию его природокультурной
соответственности и социальной обусловленности образования и воспитания.
The actual problems of methodology of Ukrainian musical ethnopedagogic are analyzed in the article, its structure
consists of such folk pedagogic principles as the unity of historical and logic aspects in musical pedagogic phenomena
learning; the scientific cognition of the education process of family music execution; the information about a person with
hearing-motor abilities, interests and needs to music execution of his natural and cultural accordance and social
condition of education and upbringing.